♦ AmoyLalato ♦

Saturday, October 20, 2012

Terkenangkan Kenangan


Haiii reader, hm. 18hb kelmarin birthday kakak aku kan and today pulak birthday arwah my mom. Really so sad, Rasa nak menangis sekarang sebab dah dua tahun tak dapat celebrate birthday my mom. Memang rasa sangat-sangat kehilangan tapi nak buat macam mana, ALLAH lebih sayang kan arwah. Rindu yang terlampau setiap hari teringat dan terbayang kan arwah. Rasa macam mimpi pun ada. ALLAH saja yang tahu betapa sedih dan kesunyian bila tiada orang yang paling kita sayangi. Selalu kalau keluar salam tangan cium arwah, tapi sekarang dah tak ada peluang macam tuh lagi.Aku laa yang paling rapat sekali sebab jaga arwah dekat hospital dan aku anak bongsu. Pada mulanya memang tak sangka sangat-sangat tapi lama-lama aku boleh terimanya sebab nanti aku pun akan kesana juga. Semoga arwah tenang di sana. Setiap hari aku sedekah kan Al-Fatihah dekat arwah. 


Sambil menaip sambil tuh jugak laa air mata aku menitis dan jatuh kat meja. hmm :'(

Shila Elisya Amoy Lalato's 

2 391 Dreaming:

dya nasir said...

xmau lah sedih2 ok.. sedekahkan alfatihah utk arwah ibu ko..

amoylalato said...

@dya bungaalways lah..:)

Post a Comment

Thanks for comments. I Love You ♥